هلدینگ آتانا (آتانا تجهیز آزما) کنترل کیفی و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی،مشاوره تجهیز بیمارستان،مجری و برگزارکننده دوره های تجهیزات پزشکی،تعمیرات تجهیزات پزشکی،کنترل کیفی و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی ،فروش انواع کالیبراتور

آتانا تجهیز آزما با اخذ مجوز  از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به عنوان جامع ترین شرکت کنترل کیفی در زمینه تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و آزمایشگاهی در سطح کشور و با بهره مندی از متخصصین و پرسنل فنی گروه های مختلف تجهیزات پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است. آزمایشگاه کالیبراسیون این شرکت مجهز به انواع کالیبراتورهای پزشکی و صنعتی 

شرکت آتانا تجهیز آزما با اخذ مجوز  از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به عنوان جامع ترین شرکت کنترل کیفی در زمینه تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و آزمایشگاهی در سطح کشور و با بهره مندی از متخصصین و پرسنل فنی گروه های مختلف تجهیزات پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است. آزمایشگاه کالیبراسیون این شرکت مجهز به انواع کالیبراتورهای پزشکی و صنعتی است که اغلب ساخت کمپانی معتبر Fluke آمریکا می باشند.

این شرکت در راستای برگزاری مجموعه دوره های آموزشی تئوری و عملی و کالیبراسیون تجهیزات بیمارستانی و پزشکی؛ دوره های آموزشی را برای علاقه مندان و بخصوص مهندسان رشته های مهندسی پزشکی ، مکانیک ، برق ، مکاترونیک و همچنین پرستاران در  استان تهران برگزار مینماید .

معیار انتخاب اساتید برای این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک تجربیات کاری نیز می باشد لذا اساتیدی که برای تدریس این دوره انتخاب می شوند کوله باری از تجربیات و کار عملی را در کارنامه خود خواهند داشت که یکی از امتیازات بی نظیر برای این دوره می باشد.

این دوره در آخر هفته ها برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیر آموزش شرکت آتانا تجهیز آزما از طریق خطوط ارتباطی زیر در تماس باشند.

تلفن: ۴۴۹۷۵۹۱۸-۰۲۱

ایمیل: amozesh@atamedical.ir

دوره آموزشی تئوری و عملی تعمیرات تجهیزات پزشکی

چت در واتس اپ